Jak wielokrotny autoresponder zapewnił 100% skuteczność? [STUDIUM PRZYPADKU]

Łukasz Sitek, MLM, realizacja dźwięku

www.ślub-jakiego-pragniesz.pl

Jedną z prowadzonych działalności jest MLM, w którym zawarta jest propozycja współpracy ze mną, jako przedstawicielem firmy FM GROUP.

Druga gałąź działalności to klienci i osoby zainteresowane usługami konsultanta ślubnego z rejonu województwa śląskiego. Docelowo będzie to mailing z propozycją kilku produktów szkoleniowych oraz usług Śląskiego Centrum Ślubnego.

W przygotowaniu jest też produkt stricte szkoleniowy – kurs realizacji dźwięku koncertowego oraz nagrań dźwięku (jestem realizatorem dźwięku).

Osiągnięcia

Utworzyłem listę kontaktową w firmie MLM – ponad sto osób.

W trakcie trwania jest ponadto drugi projekt – tworzenie bazy klientów na potrzeby branży ślubnej. Wraz z żoną prowadzimy Śląskie Centrum Ślubne. Firma zajmuje się kompleksową organizacją ślubów i wesel. System w oparciu o freebot-a został opracowany tak, że zapisują się na niego wyłącznie osoby zainteresowane, pochodzące z kampanii AdWords. Osoby te są praktycznie zdecydowane na zakup usługi. Oferujemy im na stronie przechwytującej darmowe konsultacje, które są dla nas możliwością spotkania się z klientem w 4 oczy i przypieczętowania decyzji wynajęcia nas.

Skutek – 1 osoba zapisana = jeden klient (skuteczność 100% :).

Kampania dopiero startuje, więc nie ma spektakularnych wyników, jednak jest to skuteczne narzędzie, ponieważ nie służy nam w tej chwili do promowania biznesu, tylko do obsługi automatycznej klienta. Po zapisaniu się na listę klient otrzymuje perswazyjnego e-maila, na który odpisuje rozpoczynając kontakt z nami.

Moje plany wykorzystania freeBOT/impleBOT w przyszłości…

W przyszłości będzie to lista zbudowana na bazie squeeze page oraz adresów e-mail pozyskanych na targach ślubnych (co roku ok. 350 e-maili).

Żywotność tej listy będzie wynosiła ok. 1 roku, ponieważ taki jest cykl produktu. Po tym czasie adresy będą przeniesione na listę drugą – propozycja programu partnerskiego, w którym osoby w zamian za polecenie naszych usług otrzymają procent od naszego honorarium.

Dodatkowo będzie służyła do ciągłego utrzymywania kontaktu z naszą firmą i budowania społeczności “sympatyków” naszej firmy.

Trzeci produkt, który przygotowuję będzie również oparty o e-mail marketing. To produkt typowo szkoleniowy o realizacji dźwięku koncertów i nagrań studyjnych dźwięku. Kurs video w formie płyty DVD, promowany za pomocą listy mailingowej zbudowanej na bazie bloga, ogłoszeń na forach tematycznych. Do budowania listy zostanie użyta strona squeeze page oraz blog specjalistyczny. Produkt jest w przygotowaniu, jego spodziewana premiera odbędzie się około stycznia 2012 roku. Schemat działania będzie właściwie identyczny jak Wy sprzedajecie wiedzę o e-marketingu.

Zdecydowałem się na budowanie listy adresowej…

Ponieważ widzę ogromną siłę w internecie, a lista adresowa to podstawa komunikacji w e-świecie.

Drugi powód to targetowanie reklamy – dzięki zbudowaniu listy trafiam do 100% osób zainteresowanych moim produktem, nie trwoniąc pieniędzy na ciągłe pozyskiwanie klientów.

Do wyboru FreeBOT skłoniło mnie…

Korzystam z freebot-a, ponieważ te projekty dopiero startują. Chciałem wypróbować jego skuteczność i właściwie zdecydowałem się rozszerzyć niedługo konto do impleBota.

Główny powód to niezawodność i bezpłatny autoresponder.

Jakimi sposobami budujesz swoją listę adresową?

Jest to strona squeeze page + Co-Reg freebota.

Jakie zauważyłeś efekty korzystania z Co-Reg?

Zdecydowanie to jedno z najlepszych funkcjonalności w autoresponderze. Ok 30% osób rejestruje się z Co-Rega, zatem jest to absolutny HIT!

Top